با چه مانتویی قد بلندتر دیده شویم
با چه مانتویی قد بلندتر دیده شویم

مانتوهای بلند

برای اينکه قد بلند دیده شويم، راحت ترین راه پوشیدن مانتوهای بلند تا زیر زانو است. البته در ادامه توضیح می دهم که بهتر است در انتخاب مدل مانتوی بلند هم دقت کنیم.

برشهای عمودی

مانتویی که برشهای افقی دارد ناخودآگاه شما را کوتاه‌تر نشان می دهد و برشهای عمودی بدلایل بصری شما را بلندتر نشان می‌دهند.

راه های عمودی در پارچه لباس

مواظب باشید اگر می‌خواهید کوتاه بنظر نیایید، مانتویی با خطوط افقی به تن نکنید. این خطوط عمودی هستند که شما را کشیده تر نشان می دهند. خصوصا اگر خطوط عمودی ریز باشند.

مانتو و شلوار یکرنگ

یکسان بودن رنگ مانتو و شلوار – حتی اگر مانتو کوتاه باشد- باعث می شود بلند قدتر دیده شوید.

 

مانتو و شلوار یکرنگ

 

استایل مونوکروم

مانتو و شلوار با رنگهای مونوکروم یکدست قد شما را نسبت به همان استایل با رنگهای دیگر، کشیده تر نشان می دهد.

 

مانتو با شلوار دمپا

دقت کنید شلوار دمپا وقتی با مانتوی ساده پوشیده شود، شما قدبلندتر بنظر خواهید رسید. مانتوهای شلوغ یا پرچین یا با خطوط و برشهای افقی با شلوار دمپا هم نتیجه عکس به شما خواهند داد.

یقه انگلیسی کشیده

اگر تمایل به پوشیدن مانتوهای کلاسیک و رسمی دارید و در عین حال می خواهید بلندتر بنظر بیایید، مانتوهایی با مدل یقه انگلیسی کشیده را به شما پیشنهاد می کنیم.

سادگی در رنگ و طرح

مانتوهای باطرحهای شلوغ و رنگهای زیاد کمکی به بلند نشان دادن قد شما نمی کنند. مانتوهایی بپوشید که ساده تر و خلوت تر باشند و در استایل خود از حداقل دو رنگ استفاده نمایید.

لباس نازک و لش

لباسهایی که با پارچه های خشک و آهاردار درست شده اند، استایل شما را پرتر و کوتاه‌تر جلوه می‌دهند. برای بلند نشان دادن قدتان مانتوهای نازک‌ و لش را انتخاب کنید.

مانتوی طرح ریزدار

مانتوهایی که دارای طرحهای ریزتر هستند، به نسبت طرحهای درشت شما را کشیده تر نشان می دهند. از جمله این طرحها چهارخانه و راه راه است که توصیه ما چهارخانه و راه راه ریز می باشد.